
Stimaţi membri Visarta,
Sunteţi invitaţi să participaţi la Adunarea generală a Societăţii VISARTA care va avea loc în data de 20.07.2020, orele 11, la sediul societăţii din str. poet Panait Cerna nr. 1, Bl M52, sc. 3, Et. 7 Ap. 85, Sector 3, București. În cazul neîntrunirii cvorumului legal, se reconvoacă şedinţa pentru ziua de 21.07.2020, orele 11,00 și se va desfășura la Amfiteatrul Facultăţii de Artă Murală a Universităţii Naţionale de Artă, str. Griviţei nr. 28, sector 1.
Prezenta convocare se face sub rezerva hotărârilor ce vor fi luate de către Guvernul României, referitor la măsurile de relaxare și distanțare socială, declarate în starea de alertă.
Ordinea de zi a Adunării Generale a SGCDA VISARTA 20-21 iulie 2020
1).Darea de Seamă (tip ORDA) privind activitatea societăţii în anul 2019; 2).Rapoartele Consiliului director și Administratorului general pentru activitatea desfăşurată în anul 2019;
3).Aprobarea Bilanţului contabil pentru anul 2019;
4).Prezentarea şi aprobarea Proiectului de Buget de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020;
5).Prezentarea și aprobarea Raportului Comisiei de cenzori pentru anul 2019;
6).Aprobarea cotizaţiei şi a taxei de înscriere pentru 2020;
7).Aprobarea comisionului pentru anul 2020;
8).Aprobarea primirilor și retragerilor de membri, ce au avut loc în anul 2019;
9).Aprobarea Metodologiei de funcționare a Comisiei de supraveghere pentru activitatea desfășurată de organismul de gestiune, de Directorul general/Administratorul general și de Consiliul director.
10).Prezentarea rapoartelor de activitate pentru anul 2019 ale Comisiilor de specialitate (Comisia privind accesul la informaţii, Comisia pentru supravegherea repartizării sumelor colectate, Comisia de supraveghere pentru activitatea desfășurată de organismul de gestiune, de Directorul general/Administratorul general și de Consiliul Director.
11). Proceduri de soluționare a cererilor/plângerilor.
12). Aprobarea modului de repartizare a sumelor nerevendicate;
13). Aprobarea Proiectelor de Hotărâri ale Adunării generale din 21 iulie 2020.
14).Diverse informări, probleme, decizii, hotărâri ale Consiliului director/ Administratorului general / Adunării generale.
În conformitate cu prevederile art. 170 alin (7) din Legea 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, într-un interval de timp de 30 de zile înainte de Adunarea generală, orice membru are dreptul să consulte materialele prezentate la Adunarea generală, la sediul organismului de gestiune colectivă. Conform dispozițiilor art 170 alin (8): “Accesul la informațiile prevăzute la alin (7) se face pe bază de cerere scrisă și cu limitarea accesului la datele personale ale angajaților organismului de gestiune colectivă.” Având în vedere starea de alertă instituită de Guvernul României și măsurile de distanțare socială, vă rugam să anunțați în prealabil pe adresa de mail office@visarta.ro sau la telefon nr. 0757076256, intenția de a vă prezenta la sediul Visarta.
Cu deosebită considerație, Consiliul Director al Societăţii VISARTA: președinte VISARTA Irina Florescu , membri Ștefan Găvenea și Claudiu Victor Gheorghiu, administrator general Daniela Avramescu. 18 iunie 2020
- : VISARTA anunță: Adunarea Generală a Membrilor Visarta

Anunţ de presă al VISARTA publicat de Intell News prin Claudiu Victor Gheorghiu, Senior Editor al agenției de presă Intell News şi coordonator al paginilor de cultură(în limbile română şi engleză Intell News Romania), membru al Consiliului Director al Visarta, 19 iunie 2020
Comunicat al VISARTA publicat în ziarul Jurnalul Bucureștiului „Le Petit Parisien” de Claudiu Victor Gheorghiu, Senior Editor al ziarului, 19 iunie 2020